SEO Uyumlu İçerik Neden Önemli?

SEO Uyumlu İçerik Neden Önemli?   İnternete girdiğinizde hemen her yerde SEO uyumlu içerik ile ilgili yazılar, makaleler ve reklamlar görüyorsunuzdur. Bunca kişi yanılıyor olamaz. Evet, SEO uyumlu içerik doğru…
Devamını oku

Word of Mouth Nedir?

“Ağızdan Ağıza” şeklinde Türkçe’ye çevirebileceğimiz “Word of Mouth”, tüketicilerin kullandıkları ürün veya yararlandıkları hizmet hakkındaki olumlu değerlendirmelerini çevrelerine yaymasına “ağızdan ağıza” pazarlama denir. Bu şekilde potansiyel müşteriler markanızdan ücretsiz bir…
Devamını oku

Love Mark Nedir

Sadık müşteriler her markanın hayalidir. Sadakatin oluşmasını sağlayan da duyguların harekete geçmesidir. Eğer insan sevgilisini sevmiyorsa, ona sadık kalamaz. Yani duygu yoksa sadakat de yok demektir. Global reklam ajansı Saatchi…
Devamını oku